Pomoc
Spis treści

    Koszty wysyłki produktów zamówionych w naszym sklepie są zgodne z cennikiem Poczy Polskiej.

     

    Usługa PACZKA POCZTOWA w obrocie krajowym polega na przyjęciu, przemieszczeniu i doręczeniu paczki pocztowej pod wskazany adres lub wydaniu jej w lokalu placówki pocztowej.

    Paczka pocztowa w obrocie krajowym może być przyjmowana w dwóch kategoriach:

    •  

      Paczka pocztowa ekonomiczna, która jest przemieszczana, opracowywana i doręczana w standardzie jakościowym D+3 (podany termin doręczenia nie jest terminem gwarantowanym tylko deklarowanym),

    • Paczka pocztowa priorytetowa, która jest przewożona najszybszym środkiem transportu mając pierwszeństwo w procesie opracowywania i doręczania przed przesyłkami ekonomicznymi. Standardem jakościowym dla paczki pocztowej priorytetowej jest jej przebieg w terminie D+1. Paczka pocztowa priorytetowa będzie dostarczona następnego dnia roboczego po dniu nadania, jeśli zostanie nadana do godz. 15:00. Paczka pocztowa nadana jako priorytetowa po godz. 15:00 traktowana będzie jako nadana w dniu następnym (podany termin doręczenia nie jest terminem gwarantowanym tylko deklarowanym).

       

    Paczkę pocztową priorytetową należy oznaczać poprzez naklejenie na niej nalepki w kolorze niebieskim z napisem PRIORYTET/PRIORITAIRE lub naniesienie napisu o treści PRIORYTET/PRIORITAIRE. Ponadto na adresie pomocniczym do paczki pocztowej w obrocie krajowym należy zaznaczyć rubrykę "PRIORYTETOWA".

     

    Usługa E-PRZESYŁKA polega na przyjęciu, przemieszczeniu oraz doręczeniu przesyłki wyłącznie poprzez jej wydanie w wyznaczonej placówce pocztowej, wskazanej przez nadawcę, po wcześniejszym powiadomieniu adresata e-mailem albo przez SMS, o możliwości i miejscu jej odbioru.

    ramach usługi mogą być nadawane następujące rodzaje przesyłek:

    • "przesyłka standard", która polega na przyjęciu i przemieszczeniu oraz wydaniu przesyłki adresatowi lub innej osobie uprawnionej do jej odbioru,
    • "przesyłka pobranie", która polega na przyjęciu i przemieszczeniu oraz wydaniu przesyłki adresatowi lub innej osobie uprawnionej do jej odbioru oraz pobraniu należnej kwoty i niezwłocznym przekazaniu jej na adres albo rachunek bankowy wskazany przez nadawcę.

    Usługa realizowana jest w terminie deklarowanym D+3 (gdzie D oznacza dzień nadania przesyłki, 3 oznacza liczbę dni, które upłynęły od dnia nadania przesyłki do dnia pierwszego powiadomienia adresata o możliwości odbioru przesyłki, z wyłączeniem sobót i dni ustawowo wolnych od pracy).

    Dla przesyłek ustala się 7 dniowy termin odbioru, liczony od dnia następnego po dniu przekazania e-mailem albo SMS-em informacji o nadejściu przesyłki do wskazanej przez nadawcę placówki pocztowej.

    Maksymalna deklarowana wartość przesyłki oraz maksymalna wysokość kwoty pobrania wynosi 20 000 zł.

     

     

     

    Lista placówek pocztowych oferujacych uslugę E-Przesyłka dostępna jest na stronie internetowej Poczty Polskiej:

    http://www.poczta-polska.pl/eprzesylka/

    Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
    Zamknij
    pixelpixel